Konsultacje Google Analytics
Pełna analiza odwiedzających Twoją stronę
Dlaczego Google Analytics jest tak przydatne?
Używamy specjalnego kodu pomiarowego do analizy i zrozumienia zachowania, nawyków i tożsamości użytkowników odwiedzających Twoją witrynę.
Właściciele witryn często borykają się z problemem niewiedzy o tym, jak skutecznie działa ich strona, kto ją odwiedza i jakie są dane demograficzne odwiedzających. Tymczasem dzięki pomiarom ruchu na stronie można wyciągnąć odpowiednie wnioski do stworzenia odpowiedniego profilu. Pomiar i interpretacja danych odbywa się za pomocą różnych programów do analityki internetowej.
Google Analytics
W tej części krótko przedstawimy jedno z najpopularniejszych narzędzi: Google Analytics. Oprócz tego, że jest całkowicie bezpłatne, ma więcej zalet:
- Zapewnia łatwe połączenie z systemem reklamowym PPC
- Pojedynczy kod należy umieścić w kodzie źródłowym witryny
- Umożliwia uzyskanie wszystkich istotnych informacji
- Jest stale ulepszany
Jakie dane są dostarczane przez Google Analytics?
Chyba prościej byłoby wymienić informacje, których nie możemy zmierzyć za pomocą Google Analytics. Kluczową kwestią leżącą u podstaw logiki systemu jest to, że nie dotyczy on jednostek, ale grup. Dlatego nie jesteśmy w stanie śledzić ścieżki odwiedzin wybranego użytkownika witryny. Nie mamy też dostępu do adresów IP, nazw i innych danych osobowych. Poza powyższym, możemy jednak znaleźć prawie wszystkie inne istotne informacje o naszych gościach.
Chyba prościej byłoby wymienić informacje, których nie możemy zmierzyć za pomocą Google Analytics. Kluczową kwestią leżącą u podstaw logiki systemu jest to, że nie dotyczy on jednostek, ale grup. Dlatego nie jesteśmy w stanie śledzić ścieżki odwiedzin wybranego użytkownika witryny. Nie mamy też dostępu do adresów IP, nazw i innych danych osobowych. Poza powyższym, możemy jednak znaleźć prawie wszystkie inne istotne informacje o naszych gościach.
Dysponując tymi kluczowymi danymi, możemy zoptymalizować naszą kampanię PPC lub strategię SEO w celu zwiększenia wydajności. Dane te można dalej filtrować i dokładniej określać za pomocą odpowiednich ustawień. Możemy ustawić filtry, cele i kanały, aby jeszcze skuteczniej podejmować decyzje.
Agencja Virus Media Search Marketing a Google Analytics
Ze uwagi na stały rozwój Google Analytics wyzwaniem jest bieżące śledzenie działania systemu; nawet w ostatnich miesiącach nastąpiły znaczące zmiany. Chcemy pomóc w prawidłowym skonfigurowaniu systemu i interpretacji danych w celu optymalnego rozpoczęcia kampanii, abyś później już nie musiał zajmować się tymi zadaniami. Na życzenie nasi akredytowani konsultanci Google Analytics utworzą własne konto Analytics i połączą je z AdWords lub innym systemem reklamowym PPC.
Czy jesteś zainteresowany?
Jeśli nadal nie jesteś przekonany, że agencja Virus Media jest najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy, warto wiedzieć, że naszymi klientami są zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa jak też węgierskie i zagraniczne firmy zatrudniające setki osób. Powierzenie nam tworzenia wizerunku online oznacza poleganie na prawdziwym doświadczeniu. Wypełnij poniższy formularz, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w ciągu kilku godzin, aby omówić dalsze szczegóły i udzielić wyjaśnień.